Business

publicerat i Allmänt

Hej hej och god kväll alla kära läsare!
Just nu sitter jag och finslipar min affärsidé. Satt uppe till sena natten igår och fixa och trixa på datan och jag kommer nog sitta in på små timmarna inatt också.
Har många bollar i luften just nu. Men vill man komma någon vart här i livet så gäller det att man litar på sin magkänsla, följer sina impulser och alltid ge 100%.
Jag är bombis på att min idé kommer att ge extra klirr i kassan!
Och de är väl behövligt!
Har noll tålamod haha vill komma igång på allvar nu nu nu!!!! Helst igår! Men vill man ha något seriöst så gäller det att vara noga och ta reda på så mycke fakta som möjligt innan. JAG SKA LYCKAS!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kat:

Ingen aning om vad du har i kikarn, men låter bra, kör hårt!

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Haha jaaa de är super spännande:) sooo excited :))

Kommentera inlägget här :