Den långa vägen hem

publicerat i Allmänt

Ja nu sitter jag här på bussen med Ella och Wilja i barnvagnen på väg hem igen. Tillbaka till verkligheten, fasta rutiner, en jävla massa tvätt och garanterat 2 hungriga katter. Ronja har åkt till sin pappa och kommer inte för än på söndag igen vilket är Mors dag kom jag precis på! Skulle vara en döds synd att glömma bort de! Fast av någon anledning minns jag de nu kanske bara för att jag själv är mamma och förväntar mig lite uppvaktning hihi:) men mina är så små än så de är väl bara att glömma än på ett par år!

Mm ja jag sitter här på bussen och tittar ut genom fönstret som förresten är jävligt skitigt ( tvättar dom aldrig bussarna?) och undrar varför de alltid kommer sig att bussarna är sena på landet och att buss chauffören kör som om de gällde livet?
Stackars Ella glider runt här på govlet!

Nä nu längtar jag hem! Borta bra men hemma bäst:)

Kommentera inlägget här :